Julkisivuremontti-kilpailut

Julkisivuyhdistys on järjestänyt vuodesta 2010 lähtien asunto-osakeyhtiöille suunnatun Julkisivuremontti-kilpailun. Kilpailussa haetaan onnistuneen julkisivuremontin toteuttaneita taloyhtiöitä. Huomiota suunnataan korjauksen tekniikan ja arkkitehtuurin lisäksi koko hankkeen sujumiseen valmistelusta viimeistelyyn asti. Tavoitteena on tarjoa hyviä esimerkkejä taloyhtiöille, joissa vasta suunnitellaan omaa korjausta. Nykyisten energiatehokkuusmääräysten mukaisesti kilpailukohteissa kiinnitetään erityistä huomiota onnistuneisiin energiatehokkuutta parantaviin korjaustoimiin.

Laadukkaita ja onnistuneita julkisivuremontteja etsitään jälleen

Julkisivuremontti 2019 -kilpailu on käynnissä vielä muutaman viikon.

Kilpailu on suunnattu asunto-osakeyhtiöille ja siinä haetaan laadukkaita, onnistuneita ja esimerkillisiä toteutettuja julkisivukorjaushankkeita. Kilpailuun voivat osallistua sellaiset asunto-osakeyhtiöt, joiden julkisivuremontti on otettu vastaan elokuuhun mennessä tai julkisivuremontit, jotka on toteutettu vuosina 2018 ja 2017.

Lue kilpailusta lisää tästä. Voit kuitenkin ladata kilpailuaineiston myös tästä linkistä.

Ehdotukset on tehtävä pe 23.8.2019 mennessä.

Lisätietoja Riina Takala-Karppanen puh. +358 40 502 1769.