Arkkitehtiopiskelijoille suunnatun Kerrostalon korjauksen ideakilpailun 2023 voittajat julkistetaan ke 20.3.2024 klo 13.00 – 15.00 Oulussa yliopistolla sekä webinaarissa.

Osallistu paikan päällä Oulussa tai webinaarin kautta.

Alustavan ohjelman mukaan tilaisuudessa kilpailun yleisesittely, palkittavien julkistaminen ja voittajatyön esittely sekä luento JUKO-ohjeistokansion pohjalta julkisivukorjauksen prosessista ja eri korjausvaihtoehtojen vertailua eri näkökulmista sekä mahdollisesti korjausrakentamisen esimerkkikohde Oulusta. Ohjelma tarkentuu ja siitä lisää lähiaikoina.

Suunnittelukohteena oli tällä kertaa Oulun Heinäpäässä, osoitteessa Isokatu 82 sijaitseva, vuonna 1959 valmistunut Asunto Oy Laitakulma.

Kuudettatoista kertaa järjestetyn kilpailun järjestelyistä on vastannut Oulun yliopiston Arkkitehtuurin yksikkö. Kilpailuun voivat osallistua kaikki arkkitehtuurin opiskelijat Aalto-yliopistosta, Tampereen yliopistosta ja Oulun yliopistosta.

Kilpailun tarkoituksena on tuottaa korkeatasoisia, monipuolisia ja toteuttamiskelpoisia ideoita kestävän kehityksen mukaiseen asuinkerrostalon perusparannukseen.

Tiedote Kerrostalon korjauksen ideakilpailu 2022 tulokset

Lisätietoja Riinalta, sihteeri@julkisivuyhdistys.fi, +358 40 502 1769.

Voit ilmoittautua paikan päälle tai webinaariin jo nyt oheisella Lyyti-linkillä: