Jäsenetuina arvokasta tietoa ja verkostoja

Julkisivuyhdistys antaa tietoa julkisivualan ajankohtaisista tutkimuksista, määräyksistä ja ohjeista sekä julkisivurakentamisessa käytettävistä rakenneratkaisuista.

Myös yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus osallistua yhdistyksen tutkimus- ja muihin hankkeisiin. Tutustu jäsenistöä palvelevaan, monipuoliseen julkaisutoimintaan tästä.

Julkisivuyhdistys toimii alasta kiinnostuneiden keskustelufoorumina sekä tarjoaa verkostoja ja muuta asiantuntijayhteistyötä. Yhdistyksen mukana on mahdollista osallistua messuille ja tapahtumiin.

Yhdistys järjestää myös omia seminaareja sekä joka toinen vuosi ulkomaille suuntautuvan jäsenmatkan.

Yhdistyksen asiantuntijapankista välitetään luennoitsijoita erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Yhdistys teettää vuosittain Julkisivujen markkinat -tutkimuksen, jonka voi tilata tästä.

Jäsenet saavat alennusta määrätyistä julkaisuista. Esimerkiksi by 64 Tuulettuvat julkisivut 2016 sekä by 70 Julkisivujen ja parvekkeiden talvikorjaus 2018 ovat saatavissa jäsenetuhintaan. 20 prosentin alennukseen oikeuttavan tilauskoodin saa sähköpostitse yhdistyksen sihteeriltä sihteeri@julkisivuyhdistys.fi.

Julkisivuyhdistyksen jäsenmaksut

900 euroa + alv 24 %
(teollisuus-, urakointi- ja niitä vastaavat yritykset sekä rakennuttajat ja kiinteistönomistajat)

300 euroa + alv 24 %
(arkkitehtuuritoimistot ja arkkitehdit, rakennesuunnittelutoimistot, rakennesuunnittelijat sekä tutkimuslaitokset, tutkijat, viranomaiset).

Tule mukaan aktiivisten toimijoiden foorumille!

Täytä alla oleva jäsenhakemus tai kysy lisää.