9.4.2019

Julkisivuremontti 2019 -kilpailu on käynnistynyt

Asunto-osakeyhtiöille suunnattu Julkisivuremontti 2019 –kilpailu on käynnissä. Kilpailussa etsitään asunto-osakeyhtiöitä, joissa on tehty onnistunut ja laadukas julkisivuremontti ja joka kelpaisi esimerkiksi ja innostukseksi myös muille korjaamista vielä harkitseville asunto-osakeyhtiöille.

20.3.2019

Muuratuille ja rapatuille julkisivuille kuntotutkimusohje – yrityksistä yhteistyökumppaneita etsitään

Julkisivuyhdistys ry on käynnistämässä tutkimushanketta muurattujen ja rapattujen julkisivujen kuntotutkimusohjeen kirjoittamiseksi ja etsimässä sen toteuttamisesta kiinnostuneita yrityksiä.

15.3.2019

ROTI 2019 -raportti - Miltä rakennetun omaisuuden tila näyttää?

Julkisivuyhdistys on ollut mukana kaikkiaan kolmessa ROTI 2019 -paneelissa: arkkitehtuuri, koulutus ja kehitys sekä rakennukset. ROTI tarjoaa puolueetonta tietoa ja näkemyksiä niin asiantuntijoille, päätöksentekijöille kuin kansalaisillekin, ja sen tarkoituksena on auttaa sekä yksityisen että julkisen tason päättäjiä rakennetun omaisuuden hoitoon ja hallintaan tehtävissä päätöksissä. ROTI-raportti ja hankkeen tulokset julkistetaan ti 19.3.2019 Helsingissä.

15.2.2019

Vähimmäistason rakentamista

29.1.2019

Arkkitehtiopiskelijoiden ideakilpailu ratkesi