6.8.2019

Ilmoittaudu Julkisivuremonttikilpailuun

Julkisivuremontti 2019 -kilpailussa on vielä muutama viikkoa aikaa tehdä ehdotuksia. Asunto-osakeyhtiöille suunnatussa kilpailussa etsitään onnistuneita ja laadukkaita julkisivuremontteja. Palkintona taloyhtiölle rahaa, kunniakirja ja muistolaatta muistuttamassa palkinnosta sekä tietysti mainetta ja kunniaa kaikille palkitun kohteen toteuttamisessa mukana olleille.

6.6.2019

Rakennettu omaisuutemme kaipaa kestävää huolenpitoa

Julkisivuyhdistyksen puheenjohtaja Toni Pakkalan ROTI-blogikirjoitus, joka julkaistiin ROTI:n blogisivustolla 17.5.2019. Julkisivuyhdistys osallistui kolmeen ROTI-paneeliin: Rakennukset, Koulutus ja kehitys sekä Arkkitehtuuri, suunnittelu, muotoilu ja taide.

9.4.2019

Julkisivuremontti 2019 -kilpailu on käynnistynyt

Asunto-osakeyhtiöille suunnattu Julkisivuremontti 2019 –kilpailu on käynnissä. Kilpailussa etsitään asunto-osakeyhtiöitä, joissa on tehty onnistunut ja laadukas julkisivuremontti ja joka kelpaisi esimerkiksi ja innostukseksi myös muille korjaamista vielä harkitseville asunto-osakeyhtiöille.

20.3.2019

Muuratuille ja rapatuille julkisivuille kuntotutkimusohje – yrityksistä yhteistyökumppaneita etsitään

15.3.2019

ROTI 2019 -raportti - Miltä rakennetun omaisuuden tila näyttää?

15.2.2019

Vähimmäistason rakentamista