JÄSENMATKA Edinburghiin ke 25.9. – la 28.9.2019

Lähde mukaan Julkisivuyhdistyksen jäsenmatkalle, jolle ovat tervetulleita myös kolleegasi yrityksestänne, asiakkaanne tai yhteistyökumppaninne. Paikkoja on varattu 20, jotka täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumiset 17.5.2019 mennessä Lyytiin: https://www.lyyti.fi/reg/jsy_jasenmatka_Skotlanti_2019

Matkan hinta: 2HH – 895,- ja 1HH – 1320,-(hinta sisältää lennot, majoitukset aamiaisineen, lentokenttäkuljetukset, ohjelmamaksun sekä verot).

Mikäli sinulla on antaa vinkkejä esimerkiksi oman yrityksesi tai yhteistyökumppaneittesi kohteista, joihin voisimme tutustua, vinkkaa niistä mahdollisimman pian puheenjohtaja Toni Pakkalalle toni.pakkala@tuni.fi tai Maritta Koivistolle maritta.koivisto@rakennusteollisuus.fi.

Lisäksi toivomme sponsoreita lounaille ja illallisille (lukuunottamatta 26.9. iltaa, jolloin olemme IFD:n vieraina Edinburghin linnassa). Ilmoita sponsorointihalukkuutesi sihteerille Riina Takala-Karppanen puh. +358 40 502 1769 tai sihteeri@julkisivuyhdistys.fi.

Lisätietoja ja alustavan ohjelman voit ladata tästä: JSY Edinburgh syyskuussa 2019

JSY Golf 2018

Perinteinen JSY Golf pe 7.6.2019

Julkisivuyhdistyksen perinteeksi muodostunut golfkisa pelataan perjantaina 7.6.2019. Tällä kertaa  Söderkullassa Nevas Golf -radalla https://nevasgolf.fi/

Hinta 80,00 euroa/pelaaja + alv 24 %.
Ilmoittautumiset 24.5.2019 mennessä Lyytiin: https://www.lyyti.in/JSY_Golf_2019

Jos kysyttävää, erikoismieltymyksiä tai ihan mitä vain, käänny puoleeni Boris Panschin,
puh. 0400 401 231 tai sähköposti: boris@saumalaakso.fi

Lataa kutsu tarkempine tietoineen tästä: Kutsu Perinteinen JSY Golf 2019